Regulile unui logo – Sagi Haviv

Ce înseamnă un „logo bun”?

Există o mulțime de concepții greșite despre cum ar trebui sau nu ar trebui să arate logo-urile. Mulți oameni consideră că o siglă ar trebui să fie drăguță sau să spună multe despre companie sau să fie plăcută. Potrivit lui Sagi, acestea pur și simplu nu sunt adevărate. Un logo bun trebuie să fie trei lucruri: adecvat, distinct și memorabil și simplu. Magia se întâmplă atunci când un logo este distinctiv și simplu. O modalitate prin care ați putea testa simplitatea și caracterul distinctiv al unei sigle este să încercați să o desenați manual din memorie. Prin urmare, un logo rău este destul de complicat și nu corespunde personalității mărcii. Nu reflectă compania și încearcă să fie prea multe lucruri.

Ce este și ce nu este un logo.

Un logo nu este comunicare. Este identificare. Este perioada de la sfârșitul unei propoziții; nu propoziția în sine. Acesta este motivul pentru care simplitatea logo-ului este atât de importantă. Cu cât este mai simplu un logo, cu atât acesta devine mai ușor de recunoscut și este mai ușor pentru noi să identificăm ce companie reprezintă acel logo. Scopul logo-ului este de a rezistă în timp.

 

O mică parte din logo-urile realizate de noi:

 
Bogdan-Emilian Olaru
Bogdan-Emilian Olaru
https://obsius.ro
Sunt Bogdan Olaru, fondatorul agențiilor de SEO, Clickz și branding, Obsius. Cu o expertiză vastă în branding și digitalizare, mă dedic să transform viziunile în realitate și să conduc afacerile către succes în mediul online. Cu o abordare strategică și o atenție deosebită la detalii, lucrez îndeaproape cu clienții pentru a dezvolta soluții personalizate și inovatoare. Prin intermediul Clickz și Obsius, pun la dispoziție cunoștințele și experiența mea pentru a crea identități de brand puternice și pentru a maximiza impactul digital al afacerilor.

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, iti exprimi acordul asupra folosiri cookie-urilor. Cookie Policy