Marketing pentru afacerile noi (startup-uri) – TheFutur

Fără marketing, multe companii ar eșua. Chiar și cu un produs sau serviciu excelent, dacă, consumatorii nu știu și înțeleg valoarea acestuia, nu se vor face vânzări. La sfârșitul zilei, vrei să crești cât mai mult și cât de repede poți, ceea ce este imposibil fără a-ți trage eforturile în marketing la un moment dat. Ca o afacere mică, veți dori să găsiți cele mai ieftine moduri de a vă atinge obiectivele de marketing. Există o serie de canale de marketing care pot realiza acest lucru – unele sunt chiar gratuite. Iată șase canale de marketing care vă pot ajuta să vă comercializați afacerea la un cost redus.

Website

Construirea unui site web de afaceri și plata pentru o găzduire bună este o modalitate excelentă de a vă comercializa afacerea. Un site web de afaceri poate fi folosit ca instrument pentru a vă dezvolta imaginea și pentru a comunica mesajul companiei dvs. De asemenea, puteți utiliza un site web ca magazin online unde clienții pot face cumpărături. Când majoritatea oamenilor doresc să afle despre o afacere sau despre produsele sale, primul lucru pe care îl fac este să meargă la un motor de căutare. Ceea ce găsesc din căutarea lor își modelează imaginea despre afacere și influențează decizia lor de a achiziționa produsul sau serviciul dvs. Potrivit Google, 89% dintre cumpărătorii Business to Business și 81% dintre cumpărătorii online folosesc motoarele de căutare pentru a afla mai multe despre produsele și serviciile noi. Atunci când cineva caută ceva care are legătură cu afacerea dvs., doriți ca site-ul dvs. web să fie printre primele rezultate ale căutării și să fie ușor de găsit de consumator. Optimizarea motorului de căutare (SEO) vă poate ajuta în acest sens. SEO este un proces măsurabil, de încredere, care este utilizat pentru a trimite date către motoarele de căutare pe care site-ul dvs. web merită să le afișeze în indexul lor. Având un SEO bun pentru site-ul dvs., veți obține cele mai bune rezultate din acest canal de marketing, rezultând un brand respectat, bine-cunoscut și vânzări ridicate.

Blog

Blogurile au devenit un canal de marketing puternic. Un blog de afaceri este o pagină web autonomă sau o parte a unui site de afaceri existent. Este atribuit în mod special scrierii despre materiale referitoare la industria afacerii sau la subdomeniile sale. Una dintre cele mai bune modalități de a atrage mai mulți clienți în afacerea dvs. este oferindu-le conținut nou, original în mod regulat. Un blog de afaceri bun ar trebui să aibă postări de blog bine cercetate, care să provoace gândirea, care sunt, de asemenea, optimizate SEO. Deși este bine să aveți un blog cu conținut excelent, este important, de asemenea, ca afacerea dvs. să fie prezentată pe alte bloguri cu linkuri către site-ul companiei dvs. Ar trebui să încercați ca afacerile dvs. să ajungă atât la colegii bloggeri, cât și la clienți, crescând totodată calificarea SEO. Blogging-ul creează, de asemenea, una dintre cele mai ușoare, rapide și directe modalități de comunicare cu consumatorii. Puteți să le spuneți despre afacerea dvs. și să le cereți să ofere feedback și opinii. Puteți utiliza aceste informații pentru a cerceta nevoile clienților dvs. Blogurile acționează și ca canale pentru clienți care pot fi utilizate pentru a comunica cu piața țintă despre propunerea de valoare a companiei.

Social Media

Cu peste 2,7 miliarde de utilizatori de social media din întreaga lume, se poate spune că marketingul social media este cel mai mare și mai puternic canal de marketing. Marketingul pe rețelele sociale implică crearea și partajarea de conținut pe rețelele sociale pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei dvs. Marketingul pe rețelele sociale implică postarea de actualizări de text și imagine, videoclipuri și alt conținut pentru a încuraja implicarea publicului. Cu numărul mare de platforme de socializare, este de asemenea important să alegeți cu atenție pe care să le utilizați pe baza pieței dvs. țintă. O prezență pe rețelele de socializare face ca afacerea dvs. să fie mai accesibilă, iar clienții să fie interesați de afacerea dvs. De asemenea, vă permite să răspundeți în timp real la probleme și conversații. Rețelele sociale pot fi utilizate pentru servicii pentru clienți, sugestii și reclamații. Unele platforme de socializare precum YouTube au canale dedicate de afaceri pe care afacerea dvs. le poate folosi pentru a ajunge la clienți.

4. Email Marketing

Marketingul prin e-mail este cel mai direct, mai ieftin și mai eficient mod de conectare cu potențialii clienți, de a-i hrăni și de a-i converti în clienți. Marketingul prin e-mail ajută la creșterea și susținerea unei relații cu clienții prin schimbul regulat de informații valoroase. Cel mai important e-mail marketing permite companiei să aibă un control complet asupra conținutului pe care îl primesc clienții, ceea ce permite mesaje personalizate. Marketingul prin e-mail acționează ca un canal de comunicare între client și companie pentru a partaja informații referitoare la produs sau serviciu.

5. Marketing local

Marketingul local este pur și simplu un canal de marketing care implică comercializarea afacerii dvs. către un public din apropiere sau comunitatea în care operați. Acest tip de marketing este de obicei utilizat de întreprinderi mici, cum ar fi magazine, restaurante și puncte de vânzare locale.

6. Marketingul din gură în gură

Marketingul din gură în gură (WOMM) este atunci când interesul consumatorilor pentru o afacere se reflectă în dialogul lor de zi cu zi cu alte persoane. 92% dintre consumatori cred că sugestiile familiei și prietenilor sunt mai mult decât publicitatea. Acesta este un motiv imens pentru a vă baza pe clienții dvs. pentru a vă recomanda afacerea altora. Oamenii tind să aibă mai multă încredere în clienți comparativ cu specialiștii în marketing. Ei cred că specialiștii în marketing au o agendă, adică orice pentru a-și promova afacerea pentru a genera mai multe vânzări. Pentru a putea genera marketing din gură, va trebui să oferiți cel mai bun produs sau serviciu posibil însoțit de un serviciu excelent pentru clienți. Doar după satisfacerea nevoilor clienților dvs. și transformarea lor în adepți loiali și pasionați, ei vor recomanda afacerea dvs. familiei și prietenilor.

Tipul de canal de marketing pe care îl alegeți va depinde de nevoile și bugetul dvs. Cu toate acestea, este recomandat să încercați cât mai multe pentru a vă crește șansele de succes.

Bogdan-Emilian Olaru
Bogdan-Emilian Olaru
https://obsius.ro
Sunt Bogdan Olaru, fondatorul agențiilor de SEO, Clickz și branding, Obsius. Cu o expertiză vastă în branding și digitalizare, mă dedic să transform viziunile în realitate și să conduc afacerile către succes în mediul online. Cu o abordare strategică și o atenție deosebită la detalii, lucrez îndeaproape cu clienții pentru a dezvolta soluții personalizate și inovatoare. Prin intermediul Clickz și Obsius, pun la dispoziție cunoștințele și experiența mea pentru a crea identități de brand puternice și pentru a maximiza impactul digital al afacerilor.

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, iti exprimi acordul asupra folosiri cookie-urilor. Cookie Policy